Mildreds swingskola

Fullt ös idag igen! Idag dansade vi med årskurs 1 i Ålands lyceum. Förra veckan var det årskurs 2. Och som de dansar, röjer järnet, improviserar och experimenterar, inspirerande! 45 minuter fullt ös idag när Sofia och Robin dansade Lindy hop med 120 studerande i Ålands lyceum. Vi instiftar en och hoppas att swingdans och jazz blir standard på karonkan framöver. Tack Robin och alla dansare! Laddade med partyhits och 100 år gamla slagdängor entrade Second Wind Jazz Band. Som beviljade oss resestipendium.

OVERVIEW

The site mildredsswingskola.ax currently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have analyzed eleven pages within the site mildredsswingskola.ax and found zero websites associating themselves with mildredsswingskola.ax. There is three public networking sites retained by this website.

MILDREDSSWINGSKOLA.AX TRAFFIC

The site mildredsswingskola.ax has seen variant amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for mildredsswingskola.ax

Traffic ranking (by month) for mildredsswingskola.ax

Traffic ranking by day of the week for mildredsswingskola.ax

WHAT DOES MILDREDSSWINGSKOLA.AX LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of mildredsswingskola.ax Mobile Screenshot of mildredsswingskola.ax Tablet Screenshot of mildredsswingskola.ax

MILDREDSSWINGSKOLA.AX SERVER

We discovered that a single root page on mildredsswingskola.ax took one thousand and sixteen milliseconds to stream. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so in conclusion we consider mildredsswingskola.ax not secure.
212.97.132.165

We detected that this website is utilizing the LiteSpeed operating system.

Mildreds swingskola

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site mildredsswingskola.ax has the following in the site, "Fullt ös idag igen! Idag dansade vi med årskurs 1 i Ålands lyceum." I noticed that the website also stated " Förra veckan var det årskurs 2." They also stated " Och som de dansar, röjer järnet, improviserar och experimenterar, inspirerande! 45 minuter fullt ös idag när Sofia och Robin dansade Lindy hop med 120 studerande i Ålands lyceum. Vi instiftar en och hoppas att swingdans och jazz blir standard på karonkan framöver. Tack Robin och alla dansare! Laddade med partyhits och 100 år gamla slagdängor entrade Second Wind Jazz Band."

ANALYZE MORE WEBSITES

Mildreds Umbrella Theatre Co.

In Memory of Zach Doss. Jessica Goldman, Houston Press. A modern Grand Guignol with comic vengeance and wily perception. DL Groover, Houston Press. Dry Land by Ruby Rae Spiegel.

Mildred Talabi Business Careers Speaker Trainer

Mildred is a highly engaging and effective speaker who knows her stuff! Mildred delivers practical and inspiring talks and training sessions on business and career topics.

Dame Un Punto De Apoyo Y Levantare El Mundo

Dame Un Punto De Apoyo Y Levantare El Mundo. Sábado, 15 de agosto de 2009. Cuando digo que soy una mujer de amores grades. realmente lo soy, tengo amor para las personas de este y de otro mundo. Los unos se sientan sobre los otros, pero en mi corazón de ratón se acomodan muy bien. Martes, 11 de agosto de 2009. Jaja de los 58 segunditos del video lo que mas me divierte es justo la vos de silvia gritando queebraala quebraala quebraalaa! Como les digo un buen dia para recordarse siempre.